FlyDoc. Рішення для облікової системи BAS / "Бухгалтерія для України"

Підсистема FlyDoc — рішення для компаній, які використовують популярну на ринку облікову систему “Бухгалтерія для України” версії платформи: 8.3 / BAS та вище. Підсистема  дозволяє організувати електронний документообіг з контрагентами у знайомому інтерфейсі “Бухгалтерія для України”, без встановлення додаткового програмного забезпечення. 

Обмін документами з контрагентами відбувається безпосередньо через платформу ПТАХ. Отже, ваші контрагенти, які є користувачами програм: M.E.Doc, СОТА, API.ПТАХ, Fredo — завжди зможуть отримати документи від вас.

Як це працює

  • Створення всіх електронних документів відбувається в обліковій системі “Бухгалтерія для України / BAS”, що відображається у підсистемі FlyDoc та не потребує перенесення даних.
  • Користувач у звичному інтерфейсі опрацьовує первинні документи, підписує їх за допомогою КЕП та надсилає контрагентам. 
  • Реалізована можливість погодження та проведення вхідних первинних документів у програмі “Бухгалтерія для України / BAS”.

едо 1с флайдок

Переваги

  • Легка інтеграція в облікову систему “Бухгалтерія для України / BAS”
  • Робота у звичному інтерфейсі "Бухгалтерія для України / BAS"
  • Обмін усіма первинними документами безпосередньо з "Бухгалтерія для України / BAS"
  • Автоматичне створення документів на основі документів "Бухгалтерія для України / BAS" за один клік
  • Гарантована і захищена доставка документів
  • Масове опрацювання будь-якої кількості документів
  • Реєстрація податкових накладних і Додатків 2 в ЄРПН, а також відправка запитів до контролюючих органів
  • Обмін документами з користувачами: M.E.Doc, СОТА, API.ПТАХ, Fredo


Для кого 

Для компаній, які працюють з "Бухгалтерія для України / BAS" та прагнуть організувати електронний обмін безпосередньо з облікової системи.


КЕЙС

Сфера діяльності 

Клієнт займається постачанням спеціальної техніки для промисловості, сільського господарства та будівництва.
 
Основний інструмент для роботи

Облікова система “Бухгалтерія для України / BAS”.

Бізнес-завдання

Оптимізувати паперові бізнес-процеси, прискорити комунікацію із контрагентами, скоротити витрати на папір, обслуговування принтерів і послуги кур’єрів, таким чином підвищивши якість послуг! 

Компанія має велику мережу торговельних представництв і сервісних центрів по всій Україні, власний навчальний центр й величезну кількість клієнтів. Відповідно, маючи потребу в розгалуженій комунікації та чималі об'єми, замовник першочергово хотів організувати ЕДО без додаткового софту й витрат часу на навчання співробітників.

Чому обрали рішення Flydoc?

Враховуючи програму, в якій працюють співробітники клієнта, види документів, якими потрібно обмінюватися, і його бажання максимально швидко перейти на ЕДО без потреби освоювати новий інтерфейс — було обрано підсистему Flydoc, яка легко інтегрується до "Бухгалтерія для України / BAS" та дозволяє обмінюватися первинними документами і реєструвати ПН/РК безпосередньо з добре знайомої облікової системи.

Клієнт — про роботу з паперовими документами, перехід на ЕДО та його переваги

“З власного досвіду: обмін документами з контрагентами у паперовому вигляді забирає левову кількість часу. Додайте до цього щомісячні витрати, що тягнуть за собою паперові документи: конверти, доставка, техніка і, власне, сам папір. А якщо у документах виявлено помилки, — їх відправка на доопрацювання також істотно відтягує у часі необхідний результат.

До того ж, для нас є важливим вести свої бізнес-процеси максимально екологічно, без шкоди довкіллю. Тому було вирішено перейти на екологічний електронний документообіг. Проаналізувавши програмні рішення для ЕДО, які сьогодні пропонує ринок, ми  обрали FlyDoc від національного розробника Linkos Group”.

Переваги переходу на ЕДО з FlyDoc:

  • швидкий обмін первинними  документами з гарантією їх отримання адресатом;
  • істотна економія робочих годин та коштів;
  • збереження гектарів лісів у результаті відмови від паперу.

FlyDoc не потребує встановлення додаткового ПЗ, а робота відбувається у звичній для працівника обліковій системі — саме це стало для компанії вирішальним критерієм у виборі.