М.E.Doc. Таблиці Excel

Деякі облікові системи не мають інструменту для створення документів у інших форматах, окрім .xls, .xlsx. Тобто, інформація про документи вивантажується у таблиці задля подальшої її обробки.

Якщо таку інформацію вивантажувати в плоскі таблиці xls — на основі її даних можливо сформувати документи у M.E.Doc.

Формуємо первинні документи на основі  Excel-таблиць у M.E.Doc

Для вивантаження файлів .xls, .xlsx або .dbf. у M.E.Doc та подальшої звітності й обміну з контрагентами було розроблено спеціальний інструмент — для імпорту документів з Excel в обраний шаблон первинного документа за допомогою механізму універсального імпорту або макросів:

  • використання як вже наявного шаблону в програмі, так і власного;
  • дані експортуються з облікової системи в .xls-форматі;
  • з таблиці Excel дані імпортуються у систему M.E.Doc — власноруч або автоматично;
  • документи підписуються за допомогою електронного підпису та надсилаються контрагентам.


Як це працює

  • Передача даних здійснюється за допомогою макросів або універсального імпорту.
  • У програмі розробляється шаблон універсального імпорту або макроси безпосередньо в Excel, в якому налаштовується відповідність полів Excel-таблиці до документа M.E.Doc.
  • Після виконання налаштувань дані з Excel імпортуються у M.E.Doc.
  • Модуль для створення первинних документів на основі плоских таблиць не підтримує інші формати, окрім .xls (або .xlsx), та не має автоматичного зворотного зв’язку з обліковою системою, що встановлена на комп’ютері користувача.
  • Статуси щодо доставлення або отримання документів від контрагентів оновлюються безпосередньо у M.E.Doc. Їх можна власноруч вивантажити в облікову систему користувача.
     

Переваги 

  • Автоматизація документообігу за умови обмежених можливостей облікової системи
  • Процес підготовки та відправки документів відбувається автоматично
  • Гарантована і захищена доставка документів
  • Істотна економія робочих годин та коштів

Для кого

Для компаній, які використовують облікові системи з обмеженим функціоналом та прагнуть автоматизувати процес створення документів.