Цей метод інтеграції дозволяє експортувати документи з облікових систем, що оперують файлами нетипових структурованих форматів, із подальшим імпортом у програму M.E.Doc для підписання та відправки їх контрагентам.
Це один із найпростіших варіантів інтеграції з програмою M.E.Doc. Для цього наші спеціалісти розробляють індивідуальні шаблони первинних документів та здійснюють доопрацювання у програмі M.E.Doc для імпорту документів нестандартного формату.
Доопрацювання можуть здійснюватися і з боку клієнта: підлаштування структури файлів, які експортуються з облікової системи під структуру шаблонів програми M.E.Doc. У такому випадку ми надаємо клієнту опис полів шаблонів первинних документів.
Як це працює
- SAP вивантажує файли у стандартному для системи форматі IDOC.
- M.E.Doc імпортує дані з файлів клієнта та створює на їх основі необхідний пакет документів.
- Сервіс автоматичної обробки документів з певним інтервалом, встановленим клієнтом, звертається до FTP і перевіряє наявність нових файлів, потрібних для створення документів.
- Сформовані документи відправник підписує КЕП та надсилає контрагентам.
- Після отримання, оригінали підтверджених документів у форматі cades.pdf вивантажуються до FTP клієнта.
Переваги
- Пришвидшує обмін документами до декількох хвилин
- Не потребує доопрацювань з боку клієнта
- Автоматизує процес підготовки та відправки документів
Для кого
Для компаній, що використовують нетипові чи глобальні облікові системи, які важко адаптувати чи доопрацювати під законодавче поле України, та тих, хто працює з документами нестандартних форматів.
КЕЙС
Сфера діяльності
Міжнародна компанія з іноземним капіталом — виробник високотехнологічних компонентів, інтегральних схем, телекомунікаційного обладнання, побутової техніки, аудіо- та відеопристроїв.
Основний інструмент для роботи
Глобальні ERP-системи, які мають єдине ядро для представництв по всьому світу, як SAP.
Бізнес-завдання
Автоматизувати та пришвидшити документообіг, інтегрувати систему ЕДО — M.E.Doc до облікової системи без додаткових доопрацювань.
Чому обрали рішення M.E.Doc. Зовнішні файли?
Доопрацювання ERP-систем під реалії бізнесу в певній країні є складним процесом, під час якого виникає ряд труднощів. Цей процес для клієнта потребує великих витрат — як фінансових, так і людських, а також отримання дозволу від головного офісу компанії.
Для таких реальних кейсів ми розробили можливість роботи з файлами у тому форматі, який підтримує ERP-система клієнта.
Особливості реалізації
ERP SAP вивантажує файли у форматі IDOC, який є стандартом для SAP. Ці файли двох типів: рахунок (замовлення) та видаткова накладна. При цьому одна видаткова накладна може містити від 2 до "n" рахунків і даних з них.
Для цього був реалізований імпорт з файлів клієнта, який відповідає поточному бізнес-процесу та дозволяє на основі файлів створити коректний пакет документів. Сервіс автоматичної обробки документів з певним інтервалом, який встановлює клієнт, звертається до FTP і перевіряє наявність нових файлів, чи файлів, які потрібні для створення документа / створює пакет документів / підписує їх КЕП та відправляє контрагентам.
По отриманню підтвердженого документа, оригінал електронного документа в форматі cades.pdf вивантажується до FTP клієнта. Після цього ІТ-інструментами клієнта такі оригінали надсилаються до банківської установи для надання контрагентам права на кредит.
Результати
Економія часу — у результаті переходу на ЕДО процес обміну документами пришвидшився з 10-ти днів до декількох хвилин.