Інтеграція SAP ERP із системою M.E.Doc. Досвід Camozzi

ПРО КОМПАНІЮ

ТОВ “КАМОЦЦІ”, український підрозділ міжнародного італійського концерну Camozzi Automation S.P.A., — один зі світових лідерів у галузі промислової пневматики. Компанія спеціалізується на виробництві пневматичних компонентів і систем для промислової автоматизації: приводів, розподільників, БПП, фітингів, вакуумних компонентів, панелей, систем і спеціальних продуктів. 

Camozzi — інноваційна інженерна компанія світового класу в сфері проєктування, виробництва і поширення пневматичних компонентів, надаючи своїм клієнтам рішення, у яких використовуються передові технології високої якості.

Мета бізнесу полягає в досягненні сталого прогресу в усіх галузях, в яких працює Camozzi. Це стосується також і навколишнього середовища. Одним зі стратегічних кроків компанії стала диджиталізація бізнес-процесів та впровадження електронного документообігу (далі ЕДО). 

КЕЙС

Camozzi Україна впровадили електронний документообіг у вигляді стикування програми M.E.Doc та SAP ERP разом із партнером M.E.Doc — компанією CONIM, що спеціалізується на розробці та впровадженні комплексних рішень автоматизації бізнес-процесів.

Реалізація інтеграції SAP ERP із M.E.Doc передбачала локальну установку додатка на комп’ютер користувача. CONIM розробили стикування на основі шаблонів документів M.E.Doc. Наразі, Camozzi надсилає документи з SAP напряму в M.E.Doc, а узгоджений контрагентом чи партнером документ потрапляє назад і в M.E.Doc, і до SAP компанії. 

МОТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ

Вікторія Брікса, заступник головного бухгалтера ТОВ “КАМОЦЦІ”, розповіла про те, як відбувався процес переходу на ЕДО у компанії:

“Підтримуючи світові тенденції щодо збереження лісів та свідомого ставлення до довкілля, а також турбуючись про зручність, доступність та оперативність отримання інформації для кожного клієнта, керівництво Camozzi ухвалили рішення про перехід на більш екологічний спосіб обміну документами — наш перший крок до впровадження електронного документообігу.

Це було необхідно насамперед для забезпечення стабільності, швидкості обміну та гарантії отримання первинних бухгалтерських документів. Ми отримали змогу відправляти видаткові накладні в електронному вигляді з накладеним КЕП, що суттєво прискорило комунікації з клієнтами”.

ЯК ОБИРАЛИ ПРОВАЙДЕРА

“Як і більшість наших клієнтів, ми працюємо в програмі M.E.Doc — це було головним критерієм у виборі.

Ще однією перевагою стало те, що система M.E.Doc під’єднана до роумінг-платформи ПТАХ, і ми можемо вільно надсилати електронні видаткові накладні не тільки клієнтам, що також користуються M.E.Doc, а також і тим, хто працює в інших системах для ЕДО, під’єднаних до роумінг-платформи: програма FlyDoc, вебсервіс СОТА та клієнти, що впровадили API.ПТАХ у свою облікову систему.”

РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ

“Ми надіслали клієнтам пакет документів, що містив лист про новий стандарт обміну документами в компанії Camozzi та додаткову угоду про впровадження ЕДО.

Наразі у нас адаптаційний період: ми надсилаємо усім клієнтам документи на паперових носіях, а тим, хто працює в M.E.Doc, СОТА, FlyDoc чи API.ПТАХ — ще і в електронному вигляді. Потрохи привчаємо клієнтів до ЕДО. 

Результати перших місяців вже відчутні: документи дуже швидко потрапляють до бухгалтерської служби та проводяться в обліку, а також зберігаються в електронному архіві, що дає змогу отримати швидкий доступ до них у будь-який час”,
— поділилася Вікторія.