СОТА.Віджет — вебрішення для ведення документообігу в електронній формі, що інтегрується в облікову систему або вебресурс (сайт) замовника, через який кінцевий користувач отримує доступ до підписання за допомогою КЕП та відправки первинних документів.
Як це працює
- Функціонал електронного документообігу інтегрується у вебресурс клієнта.
- Клієнти можуть з будь-якого гаджета переглядати, коментувати та погоджувати документи через особистий кабінет без будь-якого додаткового програмного забезпечення.
Переваги
- Документообіг з вашими клієнтами на вашому ресурсі
- Кабінет зберігає брендову айдентику замовника
- Вибір та розробка власних шаблонів документів
- Простий доступ до функціонала онлайн
- Миттєвий обмін з власними контрагентами
- Можливість створювати індивідуальні шаблони документів
- Весь комплект документів зберігається в особистому онлайн-кабінеті
- Можливість закрити усі документи за угодою онлайн у своєму кабінеті
Для кого
Для приватних підприємців та компаній, які мають власні інтернет-платформи з реалізації товарів та послуг. Рішення ідеально підходить компаніям, які погоджують документи з контрагентами щодо купівлі-продажу, відвантаження та доставки товарів на своїх вебмайданчиках. Це може бути, наприклад, інтернет-магазин, який продає певні товари. Клієнт магазину може отримати рахунок на товар, і підписати його кваліфікованим електронним підписом безпосередньо у кабінеті користувача. Водночас усі документи щодо укладеної угоди зберігаються в кабінеті.
Реалізація системи електронного за допомогою віджета СОТА підійде фармацевтичним, логістичними та ритейл-компаніям.
КЕЙС
Сфера діяльності
Міжнародна логістична компанія
Основний інструмент для роботи
Власний сайт замовника
Бізнес-завдання
Надати можливість cвоїм клієнтам — фізичним особам підписувати договори про декларування вантажів в електронному вигляді там, де їм зручно, не відвідуючи для цього офіс компанії.
Чому обрали рішення СОТА.Віджет?
Фізичні особи зі 100% вірогідністю не використовують програми для електронного документообігу. Щоб забезпечити кожному клієнту можливість укладати електронний договір було запропоновано рішення — СОТА.Віджет. У результаті інтеграції функціонала ЕДО на сайт компанії, її клієнти отримали можливість підписувати договори онлайн за допомогою електронних сертифікатів КЕП в кабінеті користувача.
Переваги переходу на ЕДО із рішенням СОТА.Віджет
Миттєве погодження документів із клієнтами просто на сайті — в особистому кабінеті користувача. Клієнти можуть отримувати, коментувати та погоджувати документи зі смартфона чи будь-якого іншого девайса, без використання додаткових спеціалізованих програм, просто за реєстрацією.
Керівництво компанії переконане, що електронний документообіг, як важливий інструмент трансформації бізнесу, — must have для логістичної галузі. Зафіксувати угоду, провести оплату, здійснити перевезення, неможливо без документів, а обмін паперами негативно позначається на якості сервісу, термінах доставки.
Окрім того, паперовий документообіг, поглинає безліч ресурсів, унеможливлює ефективний і сталий розвиток бізнесу. Екологічність бізнесу — це ще одна суттєва перевага, яку отримала компанія.
Результати
Відмова від паперового документообігу та перехід у цифру дозволили компанії заощадити чималі бюджети, підвищити ефективність бізнес-процесів і сприяти збереженню довкілля.