Вебсервіс СОТА — SaaS-рішення для обміну електронними документами, що дає можливість створювати або завантажувати документи різних форматів, відправляти їх на погодження контрагентам, відстежувати статуси.
Як це працює
- Замовник завантажує або створює документи та відправляє їх контрагентам.
- Завдяки роумінгу — платформі стандартизованого обміну ПТАХ, контрагенти можуть отримати документ у M.E.Doc, СОТА, API.ПТАХ, Fredo.
- Ті контрагенти, які не мають ПЗ, можуть погоджувати документи, перейшовши за посиланням, надісланим на e-mail або у месенджер. За допомогою електронного підпису вони можуть погодити або відхилити документ.
Переваги
- Авторизація за допомогою КЕП, номеру телефону, логіна та пароля
- Легке завантаження або створення документів
- Доступ до ваших документів з будь-якого пристрою 24/7
- Розподіл доступів за ролями співробітників
- Вхідні для вас та контрагентів безкоштовні
- Легке масштабування під потреби бізнесу
- Вибір та розробка шаблонів документів
- Єдина вартість на рік за безлімітний обмін
- Обмін з користувачами: M.E.Doc, СОТА, API.ПТАХ, Fredo
- Доступ до модулів (Звітність/Первинні документи/Сплата податків/ТТН та інші)
Для кого
Для підприємців, які потребують мобільності та гнучкості, хочуть підписувати і надсилати документи онлайн, а також для компаній, співробітники яких часто працюють поза межами офісу.
КЕЙС
Сфера діяльності
Представник всесвітньо відомого бренда з виробництва та продажу косметики, засобів особистої гігієни, побутової хімії, посуду і т. п.
Бізнес-завдання
Забезпечити максимально зручний та оперативний обмін документами зі своїми бізнес-партнерами, що надають перевагу мобільності та гнучкості у своїй роботі.
Чому обрали рішення СОТА?
Бізнес-модель замовника — мережевий маркетинг і, відповідно, розрізнена і розгалужена мережа партнерів. Тому, щоб забезпечити швидкий та зручний обмін електронними документами з усіма партнерами, було обрано вебрішення СОТА.
Переваги переходу на ЕДО із СОТА
СОТА працює у звичайному веббраузері та з будь-якого гаджета. І кожен партнер компанії, навіть без спеціального ПЗ, може отримати потрібні документи будь-де та будь-коли просто у месенджер чи на електронну пошту, маючи доступ до документів 24/7.
Клієнт — про переваги ЕДО
“Ми впровадили е-документообіг у 2017 році. Головні переваги, які отримала компанія від переходу на ЕДО: істотне прискорення робочих процесів, економію часу та грошей. А ще відпала необхідність у зберіганні паперів та забезпеченні приміщень під них. Також з ЕДО ми можемо відстежувати статус документа — на якому етапі підписання він перебуває.
Обмін документами в рази пришвидшився: час на погодження скоротився з декількох днів до лічених хвилин. Немає жодних проблем із загубленими чи зіпсованими документами.
Зараз ми обмінюємося документами з понад 400 партнерами, і їх кількість регулярно зростає”.