API.ПТАХ — це набір функцій, який дозволяє інтегрувати весь функціонал ЕДО до будь-якої облікової системи, і уникнути передачі документа з одного ПЗ до іншого для його підписання та відправки контрагентам.
Завдяки такому методу інтеграції в обліковці замовника з'явиться функціонал зі створення електронних документів, їх підписання та відправки на погодження контрагентам. Вхідні документи від контрагентів також приймаються в облікову систему.
Обмін документами здійснюється через платформу ПТАХ. Завдяки роумінгу користувачі АРІ.ПТАХ мають змогу обмінюватися документами з усіма контрагентами, які використовують такі рішення: M.E.Doc, СОТА, Fredo, FlyDoc.
Як це працює
Клієнт отримує повну специфікацію API, що містить вимоги до системи клієнта та детальний опис функцій, який дозволяє інтегрувати функціонал ЕДО до облікової системи.
У результаті інтеграції клієнт отримує:
- механізми для створення е-документів безпосередньо з облікової системи;
- кваліфікований засіб для електронного підпису, що забезпечує підписання документів за допомогою КЕП;
- роумінг з користувачами платформи ПТАХ;
- квитування на кожному етапі обміну, що дозволяє відстежувати статуси документів;
- повноцінну роботу з єдиним реєстром податкових накладних.
Переваги
- Адміністрування знайомого програмного продукту
- Можливість інтеграції ЕДО до будь-якої облікової системи
- Створення документів у xml-форматі
- Автоматичне підписання документів КЕП
- Актуальні статуси документів онлайн
- Вибірка документів за заданими у пошуку параметрами
Для кого
Для компаній, які хочуть організувати електронний документообіг з контрагентами безпосередньо з облікової системи, без необхідності встановлювати додаткове програмне забезпечення.
КЕЙС
Сфера діяльності
Лідер роздрібної торгівлі — найвідоміша національна мережа торговельних гіпермаркетів в Україні.
Основний інструмент для роботи
Власні програмні розробки.
Бізнес-завдання
Знайти ефективне рішення для прискорення процесу обміну документацією. Компанія має розгалужену мережу гіпермаркетів та власний маркетплейс. Обмін первинними документами у паперовому вигляді займав багато часу, потребував чималих фінансових витрат та викликав певні незручності.
Чому обрали рішення API.ПТАХ?
Головним критерієм пошуку рішення для електронного документообігу стала можливість безшовної інтеграції — тобто, відсутність потреби змінювати готові самописні програми під конкретне рішення.
Вибір зупинили на АPI.ПТАХ, що легко синхронізується з програмою M.E.Doc, якою користується більшість бухгалтерів. Завдяки переходу на електронний документообіг, компанії вдалося підлаштуватись під потреби клієнтів і оптимізувати внутрішню роботу бухгалтерії.
Переваги переходу на ЕДО
- Швидкий обмін первинними документами. Скорочення процесу їх надіслання, узгодження й отримання до кількох хвилин.
- Зручний доступ до документів та неможливість загубити чи зіпсувати їх. Необхідний документ завжди під рукою, його неможливо загубити серед кип паперової бухгалтерії, зіпсувати раптово розлитою кавою.
- Зберігання. Усі файли надійно збережені у програмі, їх можна легко знайти за пошуком.
- Економія місця й канцелярії. Оскільки ЕДО передбачає взаємодію з контрагентами виключно в електронному форматі через ПК користувача, зменшуються до мінімуму витрати на канцелярію, кур'єрські послуги тощо.
Результати
Впровадження ЕДО від Linkos Group звільнило бухгалтерів компанії від марних витрат часу на паперові питання і покращило взаємодію з контрагентами — швидко й на сучасному рівні. У планах компанії — надання кожному бухгалтеру власного кваліфікованого електронного підпису від ЦСК «Україна».