Впровадження ЕДО з API.ПТАХ

API.ПТАХ — це набір функцій, який дозволяє інтегрувати весь функціонал ЕДО до будь-якої облікової системи, і уникнути передачі документа з одного ПЗ до іншого для його підписання та відправки контрагентам.

Завдяки такому методу інтеграції в обліковці замовника з'явиться функціонал зі створення електронних документів, їх підписання та відправки на погодження контрагентам. Вхідні документи від контрагентів також приймаються в облікову систему.

Обмін документами здійснюється через платформу ПТАХ. Завдяки роумінгу користувачі АРІ.ПТАХ мають змогу обмінюватися документами з усіма контрагентами, які використовують такі рішення: M.E.Doc, СОТА, Fredo, FlyDoc.

Як це працює

Клієнт отримує повну специфікацію API, що містить вимоги до системи клієнта та детальний опис функцій, який дозволяє інтегрувати функціонал ЕДО до облікової системи.

У результаті інтеграції клієнт отримує:

  • механізми для створення е-документів безпосередньо з облікової системи;
  • кваліфікований засіб для електронного підпису, що забезпечує підписання документів за допомогою КЕП;
  • роумінг з користувачами платформи ПТАХ;
  • квитування на кожному етапі обміну, що дозволяє відстежувати статуси документів;
  • повноцінну роботу з єдиним реєстром податкових накладних.

 
Переваги

  • Адміністрування знайомого програмного продукту
  • Можливість інтеграції ЕДО до будь-якої облікової системи
  • Створення документів у xml-форматі
  • Автоматичне підписання документів КЕП
  • Актуальні статуси документів онлайн
  • Вибірка документів за заданими у пошуку параметрами

Для кого 

Для компаній, які хочуть організувати електронний документообіг з контрагентами безпосередньо з облікової системи, без необхідності встановлювати додаткове програмне забезпечення.
 

КЕЙС

Сфера діяльності

Лідер роздрібної торгівлі — найвідоміша національна мережа торговельних гіпермаркетів в Україні. 

Основний інструмент для роботи

Власні програмні розробки. 

Бізнес-завдання

Знайти ефективне рішення для прискорення процесу обміну документацією. Компанія має розгалужену мережу гіпермаркетів та власний маркетплейс. Обмін первинними документами у паперовому вигляді займав багато часу, потребував чималих фінансових витрат та викликав певні незручності. 

Чому обрали рішення API.ПТАХ?

Головним критерієм пошуку рішення для електронного документообігу стала можливість безшовної інтеграції — тобто, відсутність потреби змінювати готові самописні програми під конкретне рішення.

Вибір зупинили на АPI.ПТАХ, що легко синхронізується з програмою M.E.Doc, якою користується більшість бухгалтерів. Завдяки переходу на електронний документообіг, компанії вдалося підлаштуватись під потреби клієнтів і оптимізувати внутрішню роботу бухгалтерії.   

Переваги переходу на ЕДО 

  • Швидкий обмін первинними документами. Скорочення процесу їх надіслання, узгодження й отримання до кількох хвилин. 
  • Зручний доступ до документів та неможливість загубити чи зіпсувати їх. Необхідний документ завжди під рукою, його неможливо загубити серед кип паперової бухгалтерії, зіпсувати раптово розлитою кавою.
  • Зберігання. Усі файли надійно збережені у програмі, їх можна легко знайти за пошуком.
  • Економія місця й канцелярії. Оскільки ЕДО передбачає взаємодію з контрагентами виключно в електронному форматі через ПК користувача, зменшуються до мінімуму витрати на канцелярію, кур'єрські послуги тощо. 

Результати 

Впровадження ЕДО від Linkos Group звільнило бухгалтерів компанії від марних витрат часу на паперові питання і покращило взаємодію з контрагентами — швидко й на сучасному рівні. У планах компанії — надання кожному бухгалтеру власного кваліфікованого електронного підпису від ЦСК «Україна».