Новий функціонал ЕДО від M.E.Doc у 2022 році

07.09.22
1029

Попри всі труднощі і виклики 2022 року, M.E.Doc продовжує всіляко підтримувати своїх користувачів, реалізовуючи все більше новинок задля комфортного та безпечного електронного документообігу. Тож, про те що нового та корисного впроваджено M.E.Doc з початку 2022 року, враховуючи теперішню ситуацію, розповідаємо у цьому матеріалі.

  1. Додано новий функціонал «Візування документів», що призначений для внутрішнього погодження вхідних та вихідних документів відповідальними особами. Функція є особливо зручною для великих підприємств, де внутрішнє погодження документів займає немалу кількість часу. Так, зараз співробітники компанії можуть за кілька кліків погодити чи відхилити документ. Операція візування підтверджується за допомогою електронного підпису відповідальної особи.

     
     
  2. Реалізована можливість відправки електронних документів на візування з використання посилання. Відтепер підписати документ зі смартфона стало набагато простіше, особливо коли ваш КЕП зберігається у хмарному сховищі CloudKey від КНЕДП “ЦСК “Україна”

     
     
  3. Доопрацьовано показ реєстру документів, додано нові поля та статуси для максимальної зручності роботи з е-документами. Тепер статус документа та всі зміни до нього можна переглядати ще простіше та швидше. 
  4. Реалізовано можливість збереження історії ярликів та приміток під час експорту обраних документів. Це допоможе, за потреби, переглянути всі внесені примітки до будь-якого документа. 
  5. Реалізовано можливість одночасного переміщення до архіву значної кількості документів. Зручна функція, яка допомагає значно спростити та оптимізувати процес роботи з архівом. Достатньо кілька кліків, щоб всі потрібні документи надіслати до архіву. 
  6. Відкориговано Графічне зображення підписів та печаток під час накладання КЕП, як з боку відправника, так і з боку отримувача.
  7. Доопрацьовано можливість «Анулювання електронного документа». За потреби, користувач може анулювати електронний документ без додаткових зусиль.

     
     
  8. Розширені налаштування функції «Автоматична обробка документів». Для зручності та максимальної економії часу, користувач може налаштувати автоматичну відправку документів своїм контрагентам за наявності зареєстрованих Податкових накладних.
  9. Реалізовано можливість автоматичного заповнення налаштувань електронної пошти для прийому і відправки повідомлень у програмі M.E.Doc у разі використання хостингу Exchange online або Office 365.

Кожне доопрацювання і оновлення створюється лише з однією метою — забезпечити кожному користувачеві програми M.E.Doc максимально комфортну та легку роботу з електронними документами. Тому, не зупиняємось, продовжуємо активно працювати, щоб бути найкращими для своїх користувачів.