Поширені питання про роботу ЕДО у найпопулярнішій програмі серед українського бізнесу — M.E.Doc

01.10.24
31

За останні роки поняття електронного документообігу стало не просто модним трендом. Для сучасних українських бізнесів це справжня життєва необхідність. Адже завдяки програмам для роботи з електронними документами ви миттєво обмінюєтеся е-документами з контрагентами, погоджуєте їх онлайн, зберігаєте та сортуєте, при цьому не витрачаючи часу та коштів на друк чи доставку. 

Про переваги ЕДО можна говорити нескінченно. Як і про плюси використання рішення для своєчасної звітності та миттєвого обміну електронними документами — програми M.E.Doc від українського розробника Linkos Group.

Технічна підтримка M.E.Doc отримує запитання від своїх користувачів стосовно роботи у програмі. Розглянемо ТОП-3 найпопулярніші з них.

Найчастіше клієнти цікавляться — чи потрібно купувати ліцензію, якщо наша компанія працює тільки з вхідними документами? Відповідь — ні, робота з будь-якими вхідними документами у програмі M.E.Doc є абсолютно безкоштовною. Почати приймати і погоджувати вхідні документи у програмі M.E.Doc — це перший крок до переходу на електронний документообіг. Сьогодні програма встановлена у понад 400 тис. суб’єктів господарювання, і ви без зайвих зусиль і без реєстрації в інших сервісах можете отримувати від них електронні первинні бухгалтерські документи, такі як рахунки, акти або видаткові накладні. Усе, що потрібно — це просто повідомити своїм контрагентам, що ви готові приймати документи через програму M.E.Doc.

Другий за популярністю запит, який часто надходить від користувачів M.E.Doc, — у мене є документ у форматі Word, Excel або PDF. Чи можу я відправити його контрагенту через програму M.E.Doc? Звісно, ви можете без проблем відправляти документи будь-якого формату через програму M.E.Doc завдяки функції “Універсальний документ”. Із цією функцією ви легко можете надсилати такі документи, як договори, додаткові угоди, заяви, накази, акти звірки і навіть фото. Просто завантажте потрібний файл у програму M.E.Doc. До слова, дивіться покрокову інструкцію про те, як це зробити, у відео.

едо толкс

Щоб краще зрозуміти масштаби ЕДО —  декілька вражаючих цифр. У 2023 році з використанням рішень від Linkos Group — СОТА, M.E.Doc, FlyDoc, ПТАХ — було відправлено понад 73 мільйони документів, а загальна кількість учасників електронного документообігу сягнула рекордного 1 мільйона. З огляду на ці тенденції, можна з упевненістю стверджувати, що електронний документообіг невдовзі повністю витіснить паперовий. І зрозуміло чому, адже це швидко, економічно вигідно і гарантує безпеку та зручність для всіх учасників процесу.

Останнє питання, яке безперечно турбує багатьох користувачів, —  чи можливий документообіг із контрагентами, які не працюють у програмі M.E.Doc та не мають жодного іншого рішення для документообігу від компанії Linkos Group? Варто знати, що у світі ЕДО немає перешкод, які неможливо подолати. Навіть якщо ваш контрагент не використовує рішення для документообігу від Linkos Group, він легко може взаємодіяти з вами. Документ буде надіслано на його електронну пошту у вигляді посилання, яке можна переглянути й обробити без жодних реєстрацій або складних процедур. 

Якщо ваш контрагент має програму M.E.Doc, але тимчасово не має до неї доступу, наприклад, перебуваючи у відпустці, ви можете просто скопіювати посилання на документ і надіслати йому будь-яким зручним способом. Такий механізм забезпечує зручність й ефективність вашого документообігу, незалежно від ситуації.

Тож переходьте на бік електронного документообігу з рішенням від Linkos Group — програмою M.E.Doc. Цифровізуйте свій бізнес, отримуйте економічну вигоду й заощаджуйте час! Пам’ятайте, якщо ви користуєтеся програмою M.E.Doc лише для подання звітності, ви використовуєте лише 30% її потенціалу. Ми готові відповісти на всі ваші запитання стосовно роботи у M.E.Doc, тож звертайтеся до нашої служби підтримки за номерами телефонів: 

+380 44 206 72 10
+380 98 206 72 10

M.E.Doc — електронний документообіг і звітність в одній програмі.

Досі не є користувачем M.E.Doc? Хутчіш приєднуйтеся до готового рішення для роботи з ЕДО! Вартість модулю електронний документообіг у програмі M.E.Doc складає лише 1800 гривень на рік або 150 гривень на місяць. І ви отримуєте повний безліміт на кількість відправлених документів. Це дешевше, ніж поповнення мобільного телефону і набагато вигідніше, ніж обмін паперовими документами. Щоб придбати програму, зверніться до відділу продажів: 

+380 44 206 72 15
+380 67 633 07 48

Все про сучасний електронний документообіг: питання, відповіді, новини, підказки, лайфхаки – в подкасті «Про електронний документообіг в Україні» на каналі EДО talks.