Ви ФОП, який самотужки веде бухгалтерію власного підприємства. Ваш телефон заповнений нагадуваннями про дати подання ПН? Звітний період стає швидкісним квестом з виправлення помилок? А обов’язкова прив’язка до ПК з принтером пригнічує? І це ще ми не згадали про необхідність виділяти місце під архів документів!
Навіщо так нераціонально витрачати дорогоцінні зусилля та час? Спрямовуйте їх на розвиток власної справи, а не на папірці. Делегуйте усю роботу з документами рішенню для електронного документообігу (ЕДО). Ваші контрагенти вже працюють з ЕДО і чекають на вас, щоб оптимізувати спільні бізнес-процеси.
ЕДО для ФОПа — ЦЕ...
Економія часу. Менше годин на роботу з документами, більше — на стратегічно важливі завдання. Жодної марно витраченої хвилини на паперову рутину.
Швидке закриття угод. Ваші партнери зможуть миттєво підписувати угоди навіть без спеціального ПЗ, просто перейшовши за посиланням на документ, відправлений у будь-який месенджер або на e-mail. Швидше підписали — швидше отримали платіж.
Простий інтерфейс. Рішення для електронного документообігу від Linkos Group мають простий інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, що дозволяє дуже швидко освоїти усі особливості роботи з документами.
Готові шаблони. У вас завжди під рукою повний арсенал готових шаблонів бухгалтерських документів: акти, договори, накладні. Обираєте потрібний тип, вводите інформацію, і за лічені хвилини необхідний документ готовий для погодження.
Універсальна інтеграція. Рішення ЕДО інтегруються на ваш сайт, до будь-якої обліковки чи бази даних. Фактично ви працюватимете у звичному інтерфейсі своєї програми, де з’явиться функціонал ЕДО — можливість обмінюватися документами без додаткового ПЗ.
Автоперевірка помилок. Вбудована функція пошуку помилок у документах позбавить вас від виснажливих квестів “Знайди і виправ за будь-яку ціну до години Х”. ЕДО виявить помилки і вкаже вам на них перед тим, як ви натиснете кнопку “Надіслати”.
Робота у будь-якому місці. Ви можете працювати з документами там, де вам зручно, і не залежати більше від робочого місця, достатньо мати гаджет з доступом до інтернету.
Автоматизуйте роботу з документами та ведіть свою бухгалтерію в електронному вигляді — швидко, просто і там, де вам зручно.
Телефонуйте: 206-72-15, наші фахівці проконсультують та зорієнтують у виборі найбільш підхожого рішення для ваших бізнес-процесів.
Добірка корисних відео про ЕДО від наших експертів:
1. “Хмарний сервіс для електронного документообігу з контрагентами та державою”
2. “Законодавчі норми електронного документообігу”
3. “Обмін первинними документами з вкладеннями різних форматів в M.E.Doc, FlyDoc та вебсервісі СОТА”