З березня 2020-го світ живе у режимі карантину, і Україна — не виняток. Уже понад рік український бізнес пристосовується до нових умов.
Обмеження, пов’язані з пандемією, змінили формат роботи — ми усі перейшли з офлайну на домашній онлайн. І вчилися заново вибудовувати та налагоджувати робочі процеси у віртуалі.
Чому 2020 змінив ставлення до ЕДО?
Диджитал за останні роки в нашій країні отримав супершвидкий розвиток. А з ним зростала і популярність електронних документів. І якщо на самому початку електронний документообіг був скоріше модним інноваційним та екологічним трендом, який додавав плюсів позитивному іміджу компанії, то згодом бізнес оцінив усі переваги ЕДО й почав активно впроваджувати. І якщо до минулого року можна було собі дозволити цифровізацію бізнесу здійснювати неспішно, з настанням 2020-го ЕДО перетворився на MUST HAVE, що потрібен тут і зараз.
Карантинні обмеження стимулювали бізнес до негайного переходу на ЕДО, щоб надати можливість своїм співробітникам укладати угоди та продовжувати роботу дистанційно.
Трішки статистики від Linkos Group
- Кожну секунду наші клієнти створювали і надсилали 5 документів через наші рішення для ЕДО
- Кількість клієнтів збільшилася майже вполовину — на 45%, якщо порівнювати з 2019 роком
- Загалом за 2020 рік було надіслано рекордну кількість електронних документів — 146 мільйонів
Фактори, що стали вирішальними для переходу в цифру
Дистанційна робота. Обмеження щодо пересування та контактів, які наклав карантин, фізично унеможливили підписання документів особисто. Пошта — незручно, кур’єр — витратно. ЕДО — саме те, що треба.
Провідні гравці ринку. Можна збиратися впровадити електронний документообіг з нового року, наступного кварталу чи приурочити до ювілею компанії — і так відкладати на потім до нескінченності. Та якщо партнер, з яким ви тісно співпрацюєте, обмінюючись документами, перейшов на ЕДО, вам теж необхідно відмовитися від паперу. Так провідні компанії, що є лідерами, кожна у своїй ніші, спонукали до впровадження електронного документообігу усіх своїх численних контрагентів.
Роумінг. Це фактично безперешкодний обмін документами між користувачами різних рішень — М.E.Doc, СОТА, FlyDoc — через нашу платформу ПТАХ, що стандартизує усі формати документів. Ми також відкриті до співпраці з іншими розробниками рішень, які прагнуть розширити можливості обміну для своїх користувачів.
Економія ресурсів. Коли настають кризові часи, найперше, що роблять компанії, скорочують свої витрати та максимально оптимізують робочі процеси. ЕДО — ідеальний інструмент для цього, адже дозволяє істотно заощадити час працівників та гроші роботодавця, і забути назавжди про щомісячні витрати на папір, сервісне обслуговування принтерів і кур’єрську або поштову доставку.
Космічні цифри, величезні витрати часу і ресурсів... були б, якби ми не обмінювалися онлайн. Спробуйте і ви!
Телефонуйте: 206-72-25 та отримайте консультацію від наших фахівців щодо програм і сервісів для спрощення документообігу у вашій компанії.